linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

jag rekommenderar

Kategori: Allmänt

Jag har använt Clarins BB creme ett tag och den är en favorit i mitt badrumskåp - fantastiskt lätt att arbeta med - fantastisk lyster och framförallt jag känner mig inte spacklad ( väldigt viktigt i min ålder ;) ). Idag köpte jag ny BB creme och testade även deras läppglans Instant light 01 (rosa skimmer) smakar och luktar vanilj och kola....jag älskar den!! På köpet fick jag en necesser med lite godsaker...foaming cleanser, hydraquench cream, mascara och till sist en beaty flash balm - den ska vara helt fantastisk, stramar upp och ger en fantastisk lyster!  Jag rekommenderar BB cremen och läppglansen varmt, i morgon när jag har provat det andra kan jag tala om ifall det är bu eller bä - jag tror dock att det blir bä ;)
 
Dessa köpte jag
och detta fick jag på köpet :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: