linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Det är lite mkt ibland

Kategori: hemma hos mig

Jag har dels varit sjuk till och från i ett par månaders tid och när jag väl känt mig ok så har det varit fullt upp, dvs bloggandet har fått ligga på hyllan en stund. Men förhoppningsvis hinns det med bättre from nu.
 
Jag har blivit med pelargoner, två mårbacka har jag köpt och jag blev så kär att jag via nätet beställde 6 olika pelargonsticklingar :p så kan det gå! 
 
Vi har fått in Kähler på jobbet och ja, jag var "tvungen" att köpa ett par saker direkt - som jag har väntat på leveransen så kunde jag inte hålla mig en dag längre. det blev en liten randig vas ur serien OMAGGIO samt en vas ur serien BOTANICA. 
 
Hoppas att ni har det bra i den härliga vårsolen och lyllos er som är lediga i helgen - ut och njut!
 
 
Just den här pelargonesorten växer rätt mkt på höjden och blir så där härligt rangliga - lite så som jag vill och som jag tycker är så charmigt :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: