linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Thann Sanctuary

Kategori: Allmänt

Igår var jag och en väninna på spa, Thann santuary i nacka/saltsjöbaden. Ska man på spa kan jag varmt rekomendera det här stället - helt underbar miljö och dom är hur trevliga som helst, När vi kom in så kom lugnet i hela kroppen, det doftade underbart och vacker musik som gjorde att man hamnade i kopplaavkänslan direkt, vi fick ett supergott tee (som jag köpt) och så gick vi igenom behandlingarna vi skulle göra och sen var det dags...ja alltså det går inte att beskriva känslan - som sagt jag rekomenderar verkligen Thann Sanctuary!
 
Så här såg vårat rum ut
 
Dom har även en liten shopp med massa härliga saker
Och så här underbart vackert ligger det
 
Jag tog behandlingen Oriental respit vilket är kroppsmassage och fotmassage medium, super!
 
Lite smått och gott köpte jag med mig hem, body butter med cocos, skrubb, shower gel och det underbara teet "citronpaj med maräng" - jag är ingen teemänniska men detta älskar jag!
 
 
Nu är jag redo för resten av helgen! :)
 
Hoppas att er helg är lika underbar som min, Kram!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: