linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

planer för 2014

Kategori: hemma hos mig

Nu ska ni få se en av mina hemlisar här hemma....i min största garderob - skulle man kunna tro det finns kläder......eller hur? icke, där huserar mina inredningstidningar men det måste bli ändring på det nu, mina stackars kläder får ju inte plats så tidningarna måste bort :/ jag älskar mina tidningar men det här går inte längre :)
 
Så projekt ett är att rensa garderoben från tidningar och låta kläderna ta plats!
 
projekt två är att fixa hallen, nån bra förvaring för skor och ytterkläder - ja, tack!
 
projekt tre, en sittbänk där symaskinen står och flytta upp hyllorna så att man kan sitta där oxå!
 
Alla andra projekt är ju pågående så jag behöver nog inte känna mig sysslolös när jag hemma ;)
 
 
Jösses, fattar inte att jag visar detta :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: