linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Äkta

Kategori: hemma hos mig

Jag har köpt en liten äkta matta, frågan är bara var jag ska ha den - antagligen hamnar den i sovrummet.....även om jag skulle vilja få den att funka i v-rummet för att jag tycker den är så fin ;) Fast va 17, min nya regel i hemmet är ju att inte  ha några regler alls - så kanske att den får ligga kvar där den är just nu ;)
Och bara för det så måste jag berätta om min älskade farmor, hon om någon kunde skapa hem som var tidlösa - hade hennes hem visats idag hade hon varit helt rätt. Hon blandade vintage med ikea och en o annan antikvitet, hon hade flera äkta mattor omlott i vardagsrummet dvs det som är hetast idag och hennes tavelväggar ska vi inte prata om.....jag önskar att jag hade uppskattat hennes hem mer när det fanns för liknande går inte att hitta idag, farmors hem påminner en del om chanels hem (det man sett från tidningar)....ja, min farmor var fantastisk på många sätt och vis :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: