linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Stil?!

Kategori: hemma hos mig

Jag får ganska ofta frågan vad jag har för stil, saken är den att jag förmodligen inte har nån stil alls utan jag har det jag gillar!, Förr var jag bestämd med att allt skulle vara vitt och avskalat men i nya lägenheten försvann det, vet inte om jag förändrat mig eller om lägenheten inte vill?! Hursom, jag tror på min känsla - det som känns rätt är rätt här och för mig. 
 
Jag har idag plockat upp min ljusblå fly lampa från källaren - väl medveten om att det är långt ifrån det senaste men som sagt, jag har det jag gillar och förhoppningsvis skapar det en atmosfär som är trivsam och inspirerande - för det är väl eg det som är viktigt i en inredning, att skapa nåt som alla trivs i?
 
Fortfarande är jag den jag är - väldigt ombytlig, så kartellen kanske hänger där.....för alltid....eller bara för en vecka - vem vet ;) Men poängen är fortfarande att jag har det jag gillar oavsett om det är inne eller inte:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: