linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Ett hem

Kategori: Inspiration

Nån frågade mig om bara ett hem med dyra designsaker gör ett hem och om det är det som gäller när man inreder och svaret är NEJ NEJ NEJ!!
 
Ett hem ska byggas av kärlek, inredning är först och främst en känsla man vill få fram och det krävs inga dyra design saker för det, vilket väldigt ofta glöms bort. Det är nåt helt annat när man stylar ett objekt, då finns det inga känslor i det....så, fortsätt att bygga era hem utan att bli för påverkade av alla bloggares tjusiga hem fulla med designsaker - ditt hem rymmer precis lika mkt kärlek utan dessa ting ;)
 
Men även jag blir förblindad - älskar svenskt tenn med alla josef frank mönster och möbler...men kontentan av det hela är ändå, man kan inreda utan dyr design :)
 
Här en härlig bild från Svenskt tenn med allt det jag älskar...det är dock bara ögongodis för jag har inte råd med allt detta :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: