linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Jag rekommenderar...

Kategori: Allmänt

Jag rekommenderar verkligen denna serie för håret och speciellt efter en sån här sommar med mkt sol och bad så behöver håret en riktigt vårdande produkt.
 
Makademia kör jag med varje dag - ja, jag tillhör kategorin som måste tvätta håret varje dag annars blir det inget - det blir bara platt och tråkigt. Med denna produkt så funkar det ändå, håret behåller sin spänst och blir inte uttorkat - så testa, finns bla på Lyko.se.
 
Jag köpte resekitet sist för att testa allt i serien och det kostar endast 259kr, det är drygt så det räcker ändå ett tag.
 
Ha en underbar söndag, i solen - jag jobbar :)
 
kram

Kommentarer

  • Marina Isaksson säger:

    Den serien måste testas! Tack för alla dina underbara tips Madde! Mandeloljan vi köpte var helt suverän för mina torra o törstiga händer! Kramis

    Svar: Jag rekommenderar den serien varmt, hoppas den är lika bra för dig som för mig <3
    Madelaine

    2013-10-13 | 10:48:11

Kommentera inlägget här: