linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Sovrummet med katt

Kategori: Allmänt

Jag hade tänkt visa sovrummet idag men just nu ligger en gammal katt och sover, så skönt för hon skrek mest hela natten som var och jag är rätt så trött nu. Vill därför inte störa henne så jag tar det där med sovrum en annan gång.
 
Det där med åldrande djur är jättesvårt och jobbigt - man vet ju inte hur dom eg mår eller vad dom känner och tänker, man ser ibland att hon ser lite förvirrad ut i blicken och förmodligen är det så att hon inte är helt närvarande hela tiden....tiden är begränsad och nu gör jag allt för att underlätta för henne och framför allt att finnas där - jag lovade henne en gång att när det är dags då ska jag hålla hennes tass och jag hoppas för allt i världen att jag kan hålla det löftet. Hon har varit en underbar familjemedlem i snart 18 år och hon ska behandlas därefter. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: