linnégatan

Mitt hem, Mitt liv

Rastlös med ryggskott

Kategori: hemma hos mig

Som ni hör är det ingen bra kombo, för jag är rätt låst för tillfället och kanske är cet just därför som jag hakar upp mig på hemmet för det är det enda jag ser just nu.....Vill så mkt men är helt lost, var ska man börja när man vill göra om? sälja allt eller ta en sak i taget?? ja, det är frågan....just nu är jag mattlös i vardagsrummet och jag vill byta ut soffbordet, tavlor fotpallen kuddar - RUBBET med andra ord....
 
 
Stilleben i köket
 
Hyllorna i köket med lite smått och gott på...
 
Blä för ryggskott - man känner sig som hundra år när man vaknar och ska kliva ur sängen, innan man ens kan räta på ryggen, haha ingen vacker syn kan jag lova :)
 
Hoppas att det är bättre med er kära vänner!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: